12 Ağu 2013

Bayram Telaşesi...

Herkesin öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum...

Yeni gelin olarak ilk bayramımı yaşadım ben :)

Gerçekten gelin olmak güzel bişeymiş dedirtti bu bayram bana :) Sürekli hediyeler bayramlıklar gezmeler tozmalar tam bana göre yaşasınnn :)
Bayramda yaşadıklarımı kısa kısa resimlerle anlatayım diyorum izninizle...

Geçen hafta cuma günü biricik nişanlımla bana bayramlık almaya gittik. Koton'da yaklaşık olarak 15 elbise denememin sonucu Koton'dan hüsranla ayrıldık. Çünkü denediğim elbise ya dar geliyor ya bol geliyor yada boyu kısa kalıyordu. Kısa boylu elbise giymeyi pek sevmediğim için mümkün olduğunca diz boyunda bi elbise aradım. Fakat bu isteğimi Koton'da gerçekleştiremedim maalesef. Bu hayal kırıklığı ile nişanlıma yalvarır gibi 'Ne olur buralarda bir İpekyol bulalım :( ' dedim. Oda sağolsun kahramanım beni direk Capacity'deki İpekyol'a götürdü.

Şansıma İpekyol'da %70 indirim vardı ve ben gözlerinde dolar işareti olan alışveriş canavarları gibi direk kıyafetlere saldırdım :)

Sezonda iyi para verip aldığım elbiselerin fiyatlarının bu kadar düşmüş olduğunu görmek beni her ne kadar üzsede, yenilerini daha indirimli alacağımı bilmek ayrıca sevindirdi :)

Mağazayı gezerken aradığım elbiseyi buldum ve daha deneme kabinine giderken bile o elbiseyi alacağımı bilerek denedim. Sonuç olarak elbiseyi aldık ve sevdiceğim benim aradığımı bulmuş olmamdan gayet memnun ayrıldık mağazadan... Ben beğenemedikçe oda gezmekten bitap düşmüştü garibim :(
Aradığım ayakkabıyı da aldıktan sonra bayramlık faslını geçirmiş olduk.


Hanım hanımcık olayım diye topuklu ayakkabı aldım ama kendime güvenemediğim için babet almayıda ihmal etmedim ihihi :)

Bayramın ilk günü sevdiceğim ve ailesi biricik gelinlerinin ilk  bayramına geldiler ve gelirkende bana çok güzel hediyeler getirdiler. Gelinin bayramına giderken altın götürülürmüş. Düşünceli müstakbel ailem bana bilezik almışlar. Çok mutlu oldum ve gururum ayrıca bi okşandı :)

Buda bayram çikolatam ve bileziğim :)

Bayramın ikinci günü sevdiceğimin ailesini ve akrabalarını ziyaret ederek geçirdik. Üçüncü günü ise bizim için gerçekten bayramdı :)
Nişanlımla izin günlerimiz pek uyuşmuyor. O hafta içi izin kullanırken ben hafta sonu izin kullanıyorum. o yüzden bu bayram bizim için uzun zaman sonra ilk defa tüm günü birlikte geçirme fırsatı verdi. Teşekkürler Allah'ımm :))

Florya'daki Aqua Florya alışveriş merkezine gidip Emirgan Sütiş'te tabiri caizse kuş sütü eksik bi kahvaltı ettik. Denize karşı hava ne kadar nemli olsada yanyana olmamızın verdiği keyifle sıcağı pek umursamadık.

Kahvaltıdan sonra sinemaya gidip büyük keyifle Şirinler 2 - The Smurfs 2 filmini izledik . Burdada şans bizden yanaydı çünkü sinemada ikimiz tektik :) Nişanlımın 'bana sinema kapatmadın artık' diye hava atarak ortalarda gezmeside cabası :)


Daha sonra kendimize düğün arifesinde güneş gözlükleri hediye aldık ve bunu hakettik sanıyorum :)


Buda alışveriş merkezinde olan metal sergisinde biz :) 



Canım annemin bana elleriyle diktiği elbiseyi gururla takdim ederim :)



Bu resimde nişanlımın rahmetli Turgut Özal ile olan benzerliğini göstermek içindi :)



Bu da yorgun ben .. Günün sonunda kahve içmek için oturduğumuzda zorla gülüyordum ama fotoğraf için :)



Her ne kadar çok yorulmuş olsamda çok keyifli ve güzel bi bayram tatiliydi...

Sizlerin nasıl geçti bayram tatilleri ?



5 yorum:

  1. 2. izleyiciniz olarak sizi izlemeye aldım. bloğunuzu beğendim ve takipçinizim.
    bende beklerim sevgiler

    http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin tesekkurler cok mutlu oldum bende ugradim size :-)

      Sil
  2. canim güzel yorumun icin tesekkür ederim bak bende geldim :) takibindeyim artik.Bu arada dügüne az kaldi sanirim.Hazirliklar nasil gidiyor??

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil mutlu oldum anlatamam ziyaretin icin :-) dugune 2.5 ay kaldi biraz stresliyim bakalim :-( yakniz birakmazsan beni sevinirim :-)

      Sil
  3. kargo ücretlimiydi diye sormuşsun arkadaşım
    hayır bu site bana 2 kez paket gönderdi ve ikisindede ücret ödemedim
    kargocununda böyle bir talebi olmadı
    ödememekle iyi yapmışsın

    YanıtlaSil